رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه از برتر بودن پایگاه امداد و نجات جاده ای ابرکوه در طرح نوروزی و تجلیل از امدادگران و نجاتگران هلال احمر ابرکوه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه اظهار داشت : پایگاه امداد و نجات شهید دهقان جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه، که در ارزیابی طرح امداد و نجات نوروزی سال جاری توسط بازرسان کشوری و استانی بعنوان پایگاه برتر استان شناخته و معرفی گردید.

اکرمی عنوان کرد : خدمات امدادگران متنوع و گسترده است و امدادگران این جمعیت بدون هیچ چشم‌داشتی و تنها برای امور خیرخواهانه به نیازمندان رسیدگی و به آنها کمک می‌کنند.

وی تصریح کرد: آمادگی، تعهد و روحیه ایثارگری امدادگران مثال زدنی است و فعالیت آنان درپایگاه های امداد نوروزی بسیار مثبت و در راستای آرامش بخشی به هموطنان عزیز بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه امدادگران و جوانان هلال احمر را که شیرین‌ترین ایام سال را به دور از خانواده در حال کمک و یاری به هموطنانشان هستند را ایثارگران واقعی معرفی کرد و گفت: بهترین انسان‌ها کسانی هستند که به همنوع خود کمک می‌کنند.

این مقام مسئول در پایان عنوان داشت : به همین منظور از نجاتگران فعال در طرح نوروزی امدادونجات در محل جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه با حضور نمایندگانی از طرف جمعیت هلال احمر و معاونت امداد و نجات استان تجلیل گردید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا