در دیدار فرماندار بافق با قائم مقام وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی کشور پیرامون مشکلات پلی کلینیک تامین اجتماعی این شهرستان بحث و تصمیم گیری شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ فرماندار بافق در سفر به تهران به اتفاق نماينده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر ، مديرعامل و هيأت مديره صندوق بازنشستگان فولاد با قائم مقام وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان گفتگو کردند.

فرماندار بافق در این دیدار با قدردانی از وزیر و قائم مقام وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان تامین اجتماعی کشور در خصوص راه اندازی پلی کلینیک تامین اجتماعی بافق در حداقل زمان ممکن و زودتر از برنامه زمان بندی شده اظهار داشت: این پروژه که در کمترین زمان ممکن به بهره برداری رسیده است تاکنون با مشکلاتی از جمله کمبود تجهیزات،پزشک متخصص و نیروی انسانی مواجه می باشد.

سید مهدی طلائی مقدم افزود: رفع مشکلات فوق گامی مثبت در جهت برطرف شدن مشکلات بهداشتی و درمانی مردم محروم این شهرستان می باشد.

در ادامه این نشست دکتر فیروز آبادی قائم مقام وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی پیرامون رفع مشکلات پلی کلینیک بافق از جمله تامین نیروی انسانی ، پزشک متخصص و تجهیزات لازم دستور لازم را صادر نمود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا