اهدا 10700 کارت همیار نفوس وسرشماری به دانش آموزان بافقی

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با اجراي طرح سرشماري نفوس و مسكن با حضور معاون فرماندار ، رئيس آموزش و پرورش و جمعي از مديران و مسئولان شهرستان بافق زنگ سرشماري در دبستان دخترانه شاهد نور به صدا درآمد.

معاون فرماندار بافق در اين مراسم با اشاره به آغاز هشتمين دوره سرشماري نفوس و مسكن در مهر و آبان سال جاري گفت : انجام صحیح و درست طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن ۱۳۹۵ لازمه برنامه ریزی وتخصیص اعتبارات می باشد وهرچه این آمارواطلاعات دارای صحت ودقت بیشتری باشد به برنامه ریزان کشور در جهت خدمات بیشتر کمک خواهد کرد بنابراین لازم است همه دستگاهها درانجام این پروژه مهم همکاری داشته باشند.

محمد علي طالعي انجام سرشماری نفوس و مسكن سال 1395 را دو مرحله خواند و گفت: مرحله اول از سوم مهرماه تا 24 مهرماه به صورت اینترنتی توسط خانوارها تکمیل می شود و مرحله دوم از 25 مهر تا 25 آبان با مراجعه مأموران سرشماري به درب منازل صورت می گیرد.

معاون هماهنگي و اموراجراي سرشماري شهرستان بافق با تاكيد بر ثبت نام اينترنتي خانوارها در مرحله اول سرشماري نفوس و مسكن ، خاطر نشان كرد : خانوارهاي شهري و روستاي شهرستان مي توانند از سوم مهرماه با مراجعه به سايت سرشماري (  www.sarshomari95.ir) نسبت به ثبت اطلاعات خانوار خود اقدام نموده و پس از تكميل فرم سرشماري كد آماري دريافت نموده و در نگهداري آن براي ارائه به مامور سرشماري دقت نظر داشته باشند.

مدیرآموزش وپرورش بافق با اشاره به اينكه 10700 کارت همیار سرشماری به دانش آموزان بافقی  اهدا شده است گفت : دانش‌آموزان شهرستان بافق با دریافت کارت همیار سرشماری به اجرای بهتر الکترونیکی این سرشماری ملی کمک می‌کنند.

علی اصغر رنجبر با اشاره به نقش مهم دانش‌آموزان در برگزاری طرح‌های فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند نقش مهم و سازنده‌ای در اجرای بهتر طرح‌های اجتماعی داشته باشند.

وی در پایان از دانش‌آموزان خواست تا از خانواده، دوستان و خویشاوندان خود بخواهند از طریق اینترنت و مراجعه به آدرس سرشماری فرم خود را تکمیل کنند و با دریافت کد آماری و نگهداری آن به مأمور سرشماری هنگام مراجعه به محل سکونت ارائه دهند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا