شرکت تعاونی تبلیغات دانش بنیان پیشگامان پرواز با همکاری موسسه فرهنگی هنری شهر هنر و رسانه دوره پیشرفته گیمفیکیشن را در یزد برگزار می نماید.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، شرکت تعاونی تبلیغات دانش بنیان رسانه و آگهی زبده "پرواز"، با همکاری موسسه فرهنگی هنری شهر هنر و رسانه اقدام به برگزاری دوره پیشرفته گیمفیکیشن در شهر یزد می نماید.

گیمیفیکیشن یا بازی گونگی به شیوه استفاده از مکانیزم ها، المان ها و قواعد و قوانین بازی در جاهایی که ماهیت بازی ندارند، اطلاق می شود. بازی به عنوان برترین و مهمترین نقطه ی مشترک بین کلیه انسان ها باعث ایجاد ارتباطی عمیق تر و مستحکم تر با مخاطب خواهد شد با استفاده از همین حس مشترک مفهوم گیمیفیکیشن بسیار جذاب و کارا خواهد بود، هدف اصلی استراتژی های گیمیفیکیشن "حس رضایت" و "تعامل بیشتر برای مشارکت" می باشد و به اصطلاح باید منجر به معتاد کردن مخاطب به سرویس یا محصول یا خدمت ارائه شده شود.

شایان ذکر است این دوره که از ساعت 9 الی 13 پنجشنبه 8 مهرماه 1395در سالن همایشهای پارک علم و فناوری اقبال برگزار می شود. به مناسبت آغاز سال تحصیلی تا پنجم مهرماه، تخفیف 50 درصدی برای علاقمندان در نظر گرفته شده است

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا