معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان از انجام 16 عملیات در هفته گذشته از سوی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد و افزود: این عملیات ها شامل 8 عملیات جاده ای ، 8 عملیات حضوری است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان «سید جواد میرحسینی» مجموع حادثه دیدگان از 27 شهریور تا 3 مهر را 49 نفر اعلام کرد و گفت: 21 نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، 28 نفر در خدمات حضوری از خدمات نجاتگران هلال احمر بهره مند شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مجموع کل آسیب دیدگان را 49 نفر اعلام کرد ، ادامه داد: در این عملیات ها 3 نفر در حوادث جاده ای توسط آمبولانس های هلال احمر به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال داده شدند.

"معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد " در ادامه گزارش عملیات امداد و نجات مجموع کل افراد اسکان داده شده را 12 نفر بیان داشت و افزود:  مجموع کل افراد اسکان داده شده به شامل خدمات حضوری می باشد.

وی مجموع کل تیم های عملیاتی اعزام شده  را 16 تیم  اعلام کرد و گفت: نیروهای عملیاتی این تیم ها  شامل 65 نفر می باشد.

میرحسینی در ادامه مجموع کل آمبولانس های اعزام شده را 7 دستگاه اعلام کرد و اظهارداشت: مجموع کل عملیات رها سازی صورت گرفته 1 مورد  می باشد .

این مقام مسئول عنوان داشت : میانگین اطلاع رسانی حوادث جاده ای ( از زمان وقوع تا اطلاع به جمعیت ) را 04:37 :00 دقیقه اعلام کرد و افزود: میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده ای ( از زمان اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه ) 09:00 :00 دقیقه می باشد.

وی در پایان گزارش خود میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده ای ( از آغاز تا پایان عملیات ) را 53:07 : 00 دقیقه  بیان نمود.

گفتنی است این گزارش مربوط به عملیات امداد و نجات و خدمات ارائه شده توسط نیروهای امدادی از تاریخ 27/06/ 95 الی 03/07/95 می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا