معاون فرماندار خاتم بر همکاری خانوارها در ثبت اینترنتی سرشماری 95 تاکید کرد و افزود: خانوارها می توانند از امروز تا 24 مهر ماه اطلاعات خانوار خود را در سامانه ثبت نمایند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم؛ محمد محمودی روز شنبه در نشست با بخشداران مرکزی و مروست، اعضای شورا و دهیاران با اشاره به اینکه اهمیت سرشماری کمتر از اهمیت انتخابات نیست افزود: ارائه اطلاعات و آمار صحیح می تواند نقش بسزایی در پیشرفت جامعه داشته باشد.
وی اظهار کرد: آمار زمینه ساز پیشرفت کشور است حتی در گذشته نیز آمارگیری در جامعه ما جهت ثبت اطلاعات آماری جوامع انجام می شده است.
محمودی یادآورشد: با توجه با اینکه شهرستان خاتم یک شهرستان مهاجرپذیر است و جمعیت زیادی را در خود جای می دهد لذا باید نسبت به ارائه آمار صحیح دقت کافی به عمل آید.
معاون فرماندار تاکید کرد: شهروندان می توانند از سوم تا 24 مهر ماه با مراجعه به www.sarshomari95.ir اطلاعات خانوار خود را در سامانه ثبت نمایند.
محمودی همچنین بر مشارکت مدارس در سرشماری اشاره و خاطرنشان ساخت: مدارس نقش بسزایی در این امر دارند و می توانند کمک شایانی به ارائه آمار و جمع آوری اطلاعات در شهرستان داشته باشند.
بخشدار مرکزی خاتم هم گفت: اگر آمار باشد اطلاعات خوبی را می توان جمع آوری و جهت توسعه و آبادانی روستا برنامه ریزی کرد.
محمد کاظمی نسب عنوان کرد: روستاییان همکاری لازم را با آمارگیران داشته باشند و اطلاعات صحیح را که لازمه برنامه ریزی و اتخاذ تصمیمات مناسب برای روستاهاست در اختیار قرار دهند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا