فرماندار بافق در آیین آغاز سال تحصیلی جدید در آموزشگاه استثنایی امید بافق، خدمت به معلولان بویژه دانش آموزان معلول را یک توفیق و موهبت الهی به خانواده و معلمان این دانش آموزان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ مراسم آغاز سال تحصیلی آموزشگاه استثنایی امید بافق با حضور فرماندار ، مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان و اولیاء و مربیان دانش آموزان برگزار شد.

فرماندار بافق در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک سال تحصیلی جدید بی ریايي و سادگی فعالیت هاي معلولین را یادآور شد و اظهار داشت: این قشر از جامعه بویژه دانش آموزان گفتار و کردارشان یکی است و بواسطه همین پاکی و صداقت شان بیشتر از سایر بندگان مورد توجه خداوند هستند.

سید مهدی طلائی مقدم افزود:خدمت به داتش آموزان به ویژه دانش آموزان معلول توفیق و موهبتی الهی  است که نصیب خانواده ها و معلمان شده است و این خدمت یک فرصت مغتنمی برای ارتباط بیشتر با خداوند متعال می باشد.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از معلمان و والدین دانش آموزان استثنایی برای همه این افراد آرزوی توفیق بیشتر در خدمت به این قشر جامعه را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

گفتنی است تقدیر از معلمان آموزشگاه با اهدا گل ، اجرا سرود و مقاله توسط دانش آموزان و اولیاء آنان از جمله برنامه های این مراسم بود.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا