عزالديني با بیان این که افراد جوان و کارآفرین و توانمند که در بخش‌های مختلف زمینه‌های اشتغال مردم و به ويژه جوانان را فراهم می‌کنند باید مورد حمایت قرار گیرند، عنوان کرد: خوشبختانه زمینه‌های خوبی برای حرکت شهرستان مهریز به سمت صنعتی شدن فراهم شده است و بر ماست كه با تمامی توان و تلاش این مسیر را مورد حمایت خود قرار دهیم.

به گزارش واحد دریافت خبر یزد فردا،"سیدعلی عزالدینی" ضمن بازدید از روند ساخت مجتمع کشتارگاهی معین دام یزد و تحسين سرعت ساخت اين طرح بخش خصوصي، دستورات لازم مبنی بر رفع مشکلات این مجتمع را صادر كرد.

وي كه به همراه "سید محمد رستگاری" فرماندار مهریز از اين طرح صنعتي بازديد ‌كرد، با اشاره به مدیریت توانمند و جوان مجتمع کشتارگاهی، گفت: مدیریت مجتمع در حال ساخت کشتارگاهی معین دام، تبلور یک سرمایه‌گذار واقعی است.

عزالديني با بیان این که افراد جوان و کارآفرین و توانمند که در بخش‌های مختلف زمینه‌های اشتغال مردم و به ويژه جوانان را فراهم می‌کنند باید مورد حمایت قرار گیرند، عنوان کرد: خوشبختانه زمینه‌های خوبی برای حرکت شهرستان مهریز به سمت صنعتی شدن فراهم شده است و بر ماست كه با تمامی توان و تلاش این مسیر را مورد حمایت خود قرار دهیم.

وی افزود: امروز نگاه جمعی و فرابخشی و فضای همدلی و همفکری در استان شکل گرفته است و همه برای ارائه خدماتی بیشتر و بهتر به مردم تلاش می‌کنند و برای رسیدن به پیشرفت و توسعه نيز چاره‌ای جز همت و تلاش مضاعف و فرابخشی نداریم.

معاون استاندار، ایجاد امید در جامعه را نیز از نیازهای ضروری دانست و گفت: وظیفه دینی و ملی همه ما این است که در جامعه و در میان مردم ایجاد امید کنیم و بدانیم که کوتاهی در این زمینه ما را در آینده با مشکلات بسیاری مواجه خواهد کرد.

وی افزود: لازمه رفع بسیاری از مشکلات از جمله بیکاری، رفع موانع فرا روی سرمایه‌گذاری است که دولت در این زمینه اقدام‌های خوبی انجام داده و در این استان نیز گام‌های مثبتی برداشته شده است.

"سید محمد رستگاری" فرماندار مهریز هم ضمن برشمردن ضرورت ساخت کشتارگاه صنعتی در این شهرستان، گفت: یکی از واحدهای موفق این شهرستان که توانسته جلوتر از محدوده زمانی ساخت خود حرکت کند، مجتمع کشتارگاهی معین دام است که با جدیت و تلاش مدیریت این مجموعه، امیدواریم طی دو ماه آینده این مجموعه به بهره برداری برسد.

وي با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران واقعی، گفت: پیدا کردن سرمایه‌گذار واقعی، کاری بس دشوار است که در صورت یافتن چنین فردی باید با جدیت  از وی حمایت كرد و "مهدی ناصر بافقی" مدیریت مجتمع در حال ساخت کشتارگاهی مهریز یکی از بهترین سرمایه‌گذاران این استان است که مجموعه‌ي مدیریت شهرستان با همکاری استان جهت تسریع در بهره‌برداری این مجموعه کشتارگاهی و افتتاح آن کمک‌های لازم را خواهند كرد.

 رستگاری اضافه کرد: نیروهای انسانی ماهر، تحصیل‌کرده و کار آزموده در شهرستان مهریز وجود دارند که باید با بکارگیری آنها، تحول عظیمی در پیشرفت و توسعه شهرستان ایجاد شود.

حجت السلام "ناصر دهقانی‌زاده" امام جمعه موقت شهرستان مهریز نیز ضمن ابراز خشنودی از وجود سرمایه گذارانی متعهد و با ایمان در اين شهرستان، ايجاد رونق و آبادانی و اشتغال در شهرستان توسط آنان را قدر نهاد.

وی گفت: در صورت حل مشکلات صنایع شهرستان، نه تنها می‌توان مشکل اشتغال جوانان را حل کرد، بلکه به عنوان اولین شهرستان همزمان با دیگر مناطق کشور، ندای مقام معظم رهبری را لبیک گفته و گامی اساسی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برخواهیم داشت.

امام جمعه موقت مهریز همچنين بیان کرد: در صورت همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی با واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال و استفاده از تمام ظرفیت‌های صنعتی موجود در شهرستان، بکارگیری نیروهای کارآزموده و تلاش برای افزایش بهره‌وری می‌توان در آینده‌ای نزدیک به یک اقتصاد پویا و بالنده برای استان و مهریز دست یافت.

"مهدی ناصر بافقی" مدیر مجتمع کشتارگاهی در حال ساخت معین دام نیز اعلام كرد: با وجود تمام مشکلات موجود، تمام سعی خود را براي ايجاد بزرگترین و مجهزترین مجتمع کشتارگاهی ایران در مهریز خواهم کرد.

وی با قدرداني از مسئولان استان و شهرستان در رابطه با همكاري براي ساخت این مجتمع، گفت: این کشتارگاه در ۳۵ کیلومتری یزد و ۲۰ کیلومتری مهریز قرار دارد و هم‌اکنون از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی برخوردار است و برای ساخت آن تاکنون بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا