سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری یزد در هفته دولت فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومي، امورفرهنگي و اجتماعي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد سيدمصطفي فاطمي عنوان کرد: با آغاز به کار دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري گنبدآبي، آفتاب نقره اي و ديدني هاي کوير ايران، تعداد دفاتر موجود در استان يزد به 69 واحد مي رسد.

معاون گردشگري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد ضمن اشاره به ضرورت فراهم نمودن زيرساخت هاي گردشگري در استان افزود: يزد هم اکنون به عنوان سه شهر برتر کشور در گردشگري شناخته مي شود، بنابراين بايد تمام امکانات و زيرساخت هاي لازم جهت رفاه حال گردشگران فراهم گردد که دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري فعال و هتل ها از جمله زيرساخت هاي لازم و مهم در اين عرصه به حساب مي آيند.

وي با اشاره به اين نکته که مهمترين کار دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري برآورد تقاضا يا ايجاد تقاضاي مثبت نسبت به جاذبه هاي گردشگري و به نوعي پيش بيني انگيزه هاي مردم براي مسافرت مي باشد خاطرنشان ساخت: اين موسسات با برگزاري تورهاي گردشگري، در اختيار قرار دادن راهنما، تهيه بليط و ... تأمين رفاه مسافران در سفر به يک شهر را بر عهده دارند تا گردشگر به راحتي و بدون اتلاف وقت بتواند از امکانات گردشگري آن منطقه استفاده نمايد.

اين مقام مسئول تصريح کرد: با بالابردن سطح کيفيت خدمات سفر، ارائه بسته هاي جديد گردشگري و نظارت دقيق بر فعاليت دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري، گردشگران و مسافران خاطره اي خوب از سفر به شهر و ديارمان با خود به يادگار مي برند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا