آیین گشایش دومین نمایشگاه تخصصی دستاوردها و توانمندیهای تعاونی ها روز گذشته با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مدیران تعاونی های برجسته کشور در بوستان گفتگو برگزار گردید.گروه تعاونی پیشگامان در این نمایشگاه همچون سال گذشته آخرین دستاوردهای خود را در زمینه های مختلف در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان،دکتر ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این مراسم با بیان اینکه امروز جامعه ایران بیش از هر زمان دیگری به روح تعاون و خبر جمعی نیاز دارد افزود: باید جنبش عظیمی راه بیاندازیم و چشم انداز «بیاییم تعاون را باور کنیم» را محور برنامه های خود برای توسعه بخش تعاون قرار دهیم.
وی با تاکید بر اینکه تغییر کاری دشوار است، بیان داشت: تعاونی ها باید از درون تغییرات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و فرهنگی شکل بگیرند. اکنون در تعاونی ها نیاز به نوآوری داریم.
در این مراسم همچنین مهندس کلانتری معاون امور تعاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در سخنانی به بیان ویژگیهای دومین نمایشگاه تخصصی دستاوردها و توانمندیهای تعاونی ها پرداخت.
گفتنی است شرکتهای نعاونی پیشگامان عصر ارتباطات،پیشگامان بندرخشک کوثر،پیشگامان توسعه ارتباطات، پیشگامان رسانه پارس، پیشگامان کی پاد،پیشگامان کار و سرمایه هوشمند و گام پلاس از جمله شرکتهای گروه تعاونی پیشگامان هستند که در دومین نمایشگاه تخصصی دستاوردها و توانمندیهای تعاونی ها حضور دارند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا