سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری يزد در سفر به شهرستان بافق از صندوق خرد روستايي مباركه اين شهرستان بازديد و از فعالیت زنان روستاي مباركه مطلع شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری يزد در سفر به شهرستان بافق به اتفاق چند تن از كارشناسان اين حوزه از صندوق خرد زنان روستاي مباركه اين شهرستان بازديد و از فعالیت هاي كشاورزي ، اقتصادي و ... زنان اين روستا مطلع شد.

در اين بازديد كه مدير جهاد كشاورزي بافق و كارشناس امور بانوان فرمانداري بافق ، رقيه كرمانيان را همراهي مي كردند با حضور در امكان هاي كشت گياهان دارويي و حضور در جمع زنان عضو صندوق خرد روستايي از نزديك با فعاليتها ، مشكلات و درخواستهاي اين قشر از فعالان اجتماع آشنا شدند.

گفتني است در اين بازديد مشاور استاندار و سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداري ضمن تشکر از همکاری و حضور زنان روستایی، به نقش زنان در درآمدزایی و مشاغل خانگی اشاره نموده و خواهان حضور حداکثری و هر چه بیشتر زنان روستایی در زیر بخش های وابسته به کشاورزی و دامپروری شد و قول حمایت کارشناسی و مساعدت لازم در اين زمينه ها را داد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا