همزمان با هفتۀ دولت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسم آغاز به کار پروژۀ خیّری مجموعۀ فرهنگی ورزشی «روستای شحنه» گفت: پروژه‌های خیری در حوزه‌‌های مختلف تجلی ارتباط، تعامل و هماهنگی بین مردم و دولت است.

به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، روز دوشنبه هشتم شهریور ماه مراسم آغاز به‌کار پروژۀ خیری مجموعه فرهنگی ورزشی روستای شحنه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، سرپرست فرمانداری یزد، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان استان و روستای شحنه یزد در محل این روستا برگزار شد.
«محمدعلی طالبی» در این مراسم ضمن گرامی‌داشت هفتۀ دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: با وجود کمبودهایی که در زمینه‌های مختلف احساس می‌شود و مسائل عمرانی، اجتماعی و فرهنگی که امروز به‌ویژه در روستاها با آن روبه‌رو هستیم کارها بدون حضور و مشارکت مردم امکان‌پذیر نخواهد بود.
وی ادامه داد: افتتاح پروژه‌هایی مانند پروژه‌های فرهنگی ورزشی روستای شحنه علاوه بر برکات معنوی و مادی برای خیّران این مجموعه زمینۀ مشارکت هر چه بیشتر مردم را فرآهم می‌کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این مراسم با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در حوزۀ ورزش در دولت تدبیروامید در استان انجام شده است، گفت: در دولت یازدهم 17 پروژه از پروژه‌های نیمه‌تمام به بهره‌برداری رسید و طرح‌های بسیار دیگری نیز در حوزۀ ورزش افتتاح شده است.
«مسعود شریعتی» خاطرنشان کرد: پروژۀ فرهنگی ورزشی روستای شحنه توسط خیر «سیدمصطفی موسوی» خانوادۀ وی در مساحت سه هزار و 500 مترمربع با اعتبار 15 میلیارد رسال و ظرفیت هزار و200 نفر تا دو سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا