به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر با حضور امام جمعه و فرماندار بافق ، مسئولان محلي و اقشار مختلف مردم شهرستان در حسينيه امامزاده عبدالله(ع) بافق برگزار شد.

حجت الاسلام كارگران سخنران اين مراسم ضمن گراميداشت مقام شامخ و رفیع شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان والامقام «رجایی و باهنر» از شهيدان رجايي و باهنر به عنوان مرزداران كشور ياد كرد و گفت : از زبان امام صادق (ع) دولتمردان ،مرزبانان حاكمين نظام و كشور هستند كه با آگاهي دادن وبالابردن علم و دانش مردم ، جامعه خود را به عزت مي رسانند.

رئيس اداره اواقف و امور خيريه بافق با اشاره به نقش ولايت و امنيت در نظام جمهوري اسلامي ايران و نقش والاي رياست جمهور در جامعه اسلامي گفت : ثمره نقش و جايگاه ولايت در جامعه ، تنفيذ حكم رياست جمهوري به مهر ولايت در جمهوري اسلامي ايران است.

وي با تاكيد بر اينكه علم و آگاهي در يك جامعه باعث رشد جامعه مي شود، افزود :  حكومت اسلامي بايد در درجه اول علم و دانش يك جامعه را رشد دهد تا در مقابل دشمنان ضعيف نباشد.

حجت الاسلام كارگران جامعه بدون علم و آگاهي را يك جامعه تهي خواند و گفت : براي رشد و ترقي بايد از آيات قرآن و احاديث در زندگي استفاده كرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا