معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: احداث سالن ورزشی چند منظوره روستای شحنه توسط یک خانواده خیر ارزشمند و قابل تقدیر است

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد،  محمدعلی طالبی، صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی سالن ورزشی خیرساز و چند منظوره روستای شحنه در بخش مرکزی یزد با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر اظهار داشت: مشارکت خیران در اجرای طرح‌های عام‌المنفعه اقدامی پسندیده و دارای برکات فردی و اجتماعی بسیاری است.

وی با اشاره به اینکه سالن چند منظوره روستای شحنه توسط یک خانواده خیر احداث می‌شود، عنوان کرد: به طور قطع این قبیل اقدامات برکات خود را در مسائل اجتماعی و فرهنگی که روستاها به شدت نیازمند آنها هستند، نشان خواهد داد.

طالبی بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که گریبانگیر دولت است، نیاز به همراهی و مشارکت مردم در همه برنامه‌ها وجود دارد و به طور قطع بدون مشارکت مردم، امور به درستی پیش نخواهد رفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، احداث این سالن ورزشی را تجلی تعامل و هماهنگی میان دولت و مردم دانست و اظهار امیدواری کرد: دولت نیز در پاسخ به اقدامات مردم و خیران بتواند ضمن حمایت از طرح‌ها و بسترسازی برای پیشرفت، زمینه‌ساز حضور و مساعدت مردم بیش از گذشته در پروژه‌های عمرانی باشد.

وی، افتتاح سالن‌های چند منظوره در مناطقی نظیر شحنه که هم از جمعیت خوبی برخوردار بوده و هم در نزدیکی مرکز استان قرار گرفته است را امکانی هم برای مردم روستا و هم برای مرکز استان دانست.

طالبی ادامه داد: این سالن می‌تواند بخشی از برنامه‌های مرکز استان را میزبانی کند ضمن اینکه روستاهایی نظیر شحنه می‌توانند با برخورداری از این امکانات، زمینه بسیار مساعدی برای پیشرفت پیدا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تأکید کرد: نباید همه امکانات در مرکز استان متمرکز شود تا اینگونه شاهد بروز ترافیک شهری و مشکلات زیست محیطی باشیم و لازم است با استفاده از امکاناتی که در روستاها ایجاد می‌شود، امکان خدمت‌رسانی از روستاها به مرکز استان فراهم شود.

وی بیان کرد: لازم است برای خیران انگیزه ایجاد شود و با تعامل و حمایت خوب و سازنده آنها، زمینه‌های پیشرفت روستاها فراهم شود.

لازم به ذکر است : در این مراسم سالن چندمنظوره روستای شحنه که با اعتبار 15 میلیارد ریال توسط خانواده خیر موسوی احداث می‌‌شود، کلنگ‌زنی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا