رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مهریز ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: هفته دولت فرصتی مناسب جهت بازبینی فعالیت ها و خدمات صورت گرفته توسط دولت است که از دو منظر مسئولین و مردم حائز اهمیت می باشد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مهریز ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: هفته دولت فرصتی مناسب جهت بازبینی فعالیت ها و خدمات صورت گرفته توسط دولت است که از دو منظر مسئولین و مردم حائز اهمیت می باشد. در هفته دولت مسئولین فرصت می یابند تا خدمات و اقدامات خود را در طی سال گذشته مورد ارزیابی قرار دهند و مردم نیز می توانند از اقدامات بخش دولتی اطلاع پیدا کرده و به بیان نظرات و انتظارات خود بپردازند.

دکتر مجتبی آغاز در ادامه تصریح کرد: در هفته دولت و با هدف بزرگداشت این هفته برنامه های مختلفی در راستای تحقق اهداف مورد نظر دولت یازدهم توسط شبکه دامپزشکی شهرستان مهریز صورت پذیرفت. در همین راستا 3 پروژه دامپزشکی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال در این شهرستان راه اندازی شد.

دکتر مجتبی آغاز در بیان جزئیات این خبر افزد: این 3 پروژه شامل دو درمانگاه دامپزشکی و یک داروخانه ی دامپزشکی می باشد که می تواند در ارتقاء و بهبود کیفیت خدمات مورد نیاز صاحبان صنایع پرورش دام و طیور شهرستان مهریز موثر واقع شود.

وی در ادامه اظهار داشت: دامپزشکی یک ارگان دولتی است که کار تخصصی در زمینه بهداشت به عهده دارد و در حوزه حفظ سلامت منابع غذایی مردم و همچنین نظارت بر فراورده های خام دامی اقدامات قابل توجهی را در طی سالیان خدمت خود به انجام رسانده است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مهریز در خاتمه ابراز امیدواری کرد با همکاری مسئولین و تلاش مردم پرتلاش شهرستان مهریز شاهد پیشرفت روافزون دامپزشکی و ارتقاء هر چه بیشتر شاخص های بهداشتی در زمینه دام و فراورده های خام دامی باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا