تفاهم نامه خدمات آموزشی بين سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور و سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران منعقد شد.

تفاهم نامه خدمات آموزشی بين سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور و سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران منعقد شد.

     به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد، تفاهم نامه مذكور در اجراي تفاهم نامه همكاري آموزشی مابین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت صنعت،معدن و تجارت كه در تاريخ  22-7-1393 منعقد شده بود، به امضاي محمد امين سازگارنژاد، معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور و علی یزدانی، معاون وزير و مدير عامل،سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران رسيد.

بنا براين گزارش اجرای 6250 دوره آموزشی معادل دو و نیم میلیون نفرساعت برای یکصد هزار نفر از شاغلین واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی کشورتوسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بر اساس استانداردهای مهارت و شایستگی اين سازمان و نیازسنجی آموزشی توسط سازمان صنایع کوچک و شهركهاي صنعتي ايران موضوع تفاهم نامه مذكور است.

اجرای خدمات موضوع این تفاهم نامه  به صورت  جامع و كامل و با به كاربردن بهترين روشها و اصول متداول فني و بر اساس استانداردهاي بين المللي و يا استاندارد مشخص شده از طرف سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و  بازاریابی، اجرا، ارائه گزارش کیفی به صورت دوره ای، انتخاب مجریان و اساتید برگزیده و نظارت بر اجرای آزمون پایان دوره و ارزیابی و اثربخشی دوره ها از تعهدات سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در راستاي اجراي تفاهم نامه مذكور است.

نظارت عاليه بر اجراي تعهدات سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور که طبق مفاد اين  تفاهم نامه  تقبل نموده به عهده معاونت صنایع کوچک سازمان سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و دفتر راهبری اجرای آموزش سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور می باشد.

همچنين نظارت استانی بر اجراي تعهدات سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور به عهده مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای و مدیران عامل شهرکهای صنعتی استانها می باشد.

مدت انجام موضوع تفاهم نامه  12ماه شمسي بوده و تاريخ شروع آن ، تاريخ ابلاغ تفاهم نامه  مي باشد .

لازم بذكر است، اين تفاهم نامه در چارچوب همكاري براي اجراي پروژه هاي مصوب ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي منعقد شده است.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا