معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در همایش بسیج کارمندان استان گفت: با تقویت روحیه ایثار، همدلی و همزبانی می توان به نفع مردم و مسائل عمومی جامعه خدمت و تلاش کرد.

اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، همایش بسیج کارمندان استان روز یکشنبه هفتم شهریورماه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرمانده سپاه الغدیر استان، مشاور استاندار در امور ایثارگران، مشاور استاندار در امور فرهنگی و ارتباطات و جمعی از مدیران و کارمندان بسیجی استان در سالن شهید منتظر قائم استانداری برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این همایش ضمن تبریک هفته دولت، روز بسیج کارمندی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان رجائی و باهنرگفت: زندگی و فعالیت شهید نمونه «حامد جرفی»، بخشدار هویزه که در این همایش به نمایش گذاشته شد، بسیار تأمل برانگیز بود که یادآور تواضع مسئولین در  دفاع مقدس و سایر فعالیت ها به عنوان الگویی ارزشمند می باشد.
«محمدعلی طالبی» افزود: مرور این ارزش ها نسبت به حال و هوای انقلاب و مفهوم واقعی همدلی و همزبانی که در دوران دفاع مقدس به اوج خود رسید دلتنگی ایجاد می کند و  همواره یادآور وجود روحیه ایثارگرانه در بین مردم، جوانان و مسئولین در تمام فعالیت ها است.
طالبی ادامه داد: امروز شرایطی در کشور وجود دارد که به  اعتقاد من اهمیت آن کمتر از دوران جنگ ایران و عراق نیست  که با موضوعی مثل جنگ نرم رو به رو هستیم و این مسئله به راحتیِ جنگی نیست که دشمن را در مقابل خود احساس می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: فراتر از این مسائل، بحث های اقتصادی است که جامعه درگیر آن می باشد و موضوع اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان یکی از اولویت های مهم مطرح و در دستور کارها قرار گرفته است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: برخی فشارهای جامعۀ بین الملل بر کشور ما پس از توافق هسته ای برداشته شد و در کشوری که داعیه دار انقلاب و حاکمیت ارزش های دینی و انقلابی است همواره تحت فشارها و شرایط خاصی می باشد.
طالبی ادامه داد: برای اینکه بخواهیم از مشکلات عبور کنیم راهی به جز وقف تمام انرژی و ایستادن به پای مردم و کشور نداریم از این جهت شاید دیدگاه ها و نظرات متفاوت باشد اما باید از مواضع خود به نفع مردم و مسائل عمومی جامعه عدول کنیم.
وی افزود: در درون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمتر دچار دوگانگی هستیم برای اینکه ما ملزم و مستلزم به قانون اساسی می باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: دولت ما برخواسته از رای و خواست مردم است و مورد تائید مقام معظم رهبری می باشد از این جهت لازم است با در نظر گرفتن مصالح جامعه، برای حل مسائل به توافق برسیم تا تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گیریم.
طالبی خاطرنشان کرد: همۀ مردم باید برای حاکمیت روحیه ایثار  و خدمت در جامعه تلاش کنند و استان یزد به عنوان استانی که در انقلاب و دفاع مقدس با هدایت سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی پیشتار بوده است می تواند با کمک از نیروهای ارزشی، علما و همه بخش های جامعه روحیه ایثار و همدلی را در تمام نهادها برای خدمت به مردم تقویت کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان سخنان خود گفت: اگر دست به دست یکدیگر داده و برای برون رفت از مشکلات شرایط خوبی را فراهم سازیم با خدمت بالا و نشان دادن ظرفیت های انقلاب می توانیم به حاکمیت دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی برسیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا