40 نفر از دبیران کانون‌های جوانان هلال احمر استان یزد به اردوهای کشوری فرهنگی، آموزشی، امدادی «نشاط و امید» ویژه جوانان هلال احمراعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، دبیران و اعضای شورای اجرایی کانون‌های دانشجویی و جوانان هلال احمر استان یزداز 14 مردادماه تا 2 شهریورماه  برای شرکت در این دوره در اردوگاه مهر بندر انزلی حضور یافتند.

4 اردو ویژه دبیران و اعضای شورای اجرایی کانون‌های دانشجویی و جوانان در دوره خواهران و برادران در اردوگاه کشوری سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در شهر بندر انزلی برگزار شد.

اجرای برنامه های مختلفی همچون کارگاه‌های توانمندسازی دبیران، کارگاه ارتباط موثر،برگزاری شب فرهنگ و شب گفتگو و غیره در کنار برنامه های سیاحتی و تفریحی از جمله برنامه‌‌های این اردو بود.

توانمندسازی جوانان جمعیت هلال احمر برای نقش آفرینی در آیِنده از اهداف برگزاری این اردوی آموزشی و فرهنگی است و بر نقش جوانان به عنوان رهبران و ارائه دوره‌های آموزشی گوناگون به آنان تاکید شده است.

گفتنی است جمعیت هلال احمر استان یزد 4722 عضو جوان دارد که شامل 2466 عضو دختر و 2256 عضو پسر است و  در قالب 32 کانون آزاد جوانان، 56 کانون دانش آموزی، 65کانون غنچه های هلال ، 20 کانون دانشجویی فعالیت می کنند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا