رئیس جمعیت هلال احمر بافق از مشارکت تعدادی از جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان در دوره یک روزه در منطقه حفاظت شده کوه بافق به جهت نهادینه سازی اموزش حفظ و نگه داری محیط زیست خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد «جفر حسن‌پور» ادامه داد:  این برنامه‌ با حضور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان بافق در منطقه کوه بافق به عنوان زیستگاه امن یوز پلنگ اسیایی اجرا شد.

وی ادامه داد: جوانان هلال احمر در این دوره ضمن آشنایی با اهمیت حفظ محیط زیست توسط کارشناسان مربوطه نسبت به جمع‌آوری زباله های این منطقه اقدام کردند.

وی از دستاوردهای بزرگی این دوره یک روزه را آشنایی جوانان هلال احمر با چگونگی حفظ و نگهداری از محیط زیست، آشنایی با راه‌های همکاری هلال احمر با اداره منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان و آشنایی با گسترش فرهنگ حفاظت از محیط زیست  و منابع طبیعی اعلام کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق از تشکیل هسته‌هایی از جوانان هلال احمر بافق جهت برنامه ریزی و سازماندهی و اجرای برنامه های مختلف مرتبط با محیط زیست در طول سال خبر داد.

وی همچنین از حضور فعال اعضای جمعیت هلال احمر بافق در هشتمین همایش سراسری ازادگان اردوگاه تکریت11خبر داد و افزود: اعضای جمعیت هلال احمر بافق در این همایش 4 روزه حضور پررنگ داشتند و برای برگزاری این همایش همکاری کردند.

حسن‌پور ادامه داد: حضور اعضای جمعیت هلال احمر که به نوعی برای آزادگان تداعی کننده اقدامات صلح طلبانه و عام المنفعه و امدادی هلال احمر و صلیب سرخ در دوران اسارت بود، مورد توجه ازادگان شرکت کننده در این همایش قرار گرفت.

وی گفت: انجام امور فرهنگی، امدادی و تشریفات در این همایش به همت اعضای فعال و داوطلب جمعیت هلال احمر بافق انجام شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا