رئيس كميته امداد امام خميني (ره)كشور: جلب رضايت مدد جو اولويت كار كميته امداد باشد/ مسئولان و كاركنان كميته امداد به خانواده محرومان سركشي كنند و جوياي مشكلات آنان شوند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با هفته دولت ،رئيس كميته امداد امام خميني (ره) كشور با حضور در شهرستان بافق با امام جمعه ، فرماندار و كاركنان كميته امداد امام خميني(ره) اين شهرستان ديدار و گفتگو كرد.

رئیس کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) در اين ديدار ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و تبريك هفته دولت گفت: شهيدان رجايي و باهنر از افتخارات نظام و انقلاب هستند.

سيد پرویز فتاح با اشاره به خدمات و گستره فعاليت كميته امداد امام خميني(ره) خطاب به مدير و كاركنان اين نهاد انقلابي گفت : حوزه خدمات را براي خدمت رساني به خانواده محرومان بيشتر كنيد ، بالاترين عبادات خدمت به خلق خداوند است.

وي جلب رضايت مدد جويان را مورد تاكيد قرار داد و خاطر نشان نمود: سعي شود در امداد رساني به مدد جويان و محرومان انقلابي كار كنيد ، مسئولان و کارکنان کمیته امداد باید به عنوان مددکار به افراد تحت پوشش سرکشی کرده و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند.

حجت الاسلام سليماني امام جمعه بافق در ادامه از شهرستان بافق به عنوان اولين شهر استان در خصوص راه اندازي كميته امداد امام خميني(ره) ياد كرد و گفت : كميته امداد امام خميني (ره) ارگاني است انقلابي كه با ارائه خدمات مطلوب دل محرومان را شاد مي كند.

سيد مهدي طلائي مقدم ، فرماندار بافق هم در اين ديدار با اشاره به وضعيت اجتماعي و اقتصادي بافق و بيان پتانسيل هاي اين شهرستان گفت : با توجه به فعاليت معدني و ريلي كه در اين منطقعه در حال انجام است و شهر به سمت صنعتي شدن پيش مي رود ، كميته امداد امام خميني (ره) مي تواند با احداث كارخانه و كارگاههاي كوچك و جوار معدني و جوار ريلي در بحث ايجاد و تقويت اشتغال گام و قدم بردارد.

گفتني است در اين ديدار پس از ارائه گزارش عملكرد و فعاليت هاي اجرايي اين ارگان توسط رئيس كميته امداد امام خيني(ره ) بافق مقرر شد تعداد 16 فقره زمين مسكوني براي احداث مسكن محرومين از سوي فرمانداري در نظر گرفته شود و كميته امداد امام خميني(ره) نسبت به ساخت و تكميل آن اقدام كند.

همچنين احداث و راه اندازي يك مركز تجاري كوچك ويژه اشتغال محرومين ، اعزام 100 نفر از ايتام بافق با اولويت به مشهد مقدس و اختصاص 100 فقره جهيزه به افراد نيازمند با تشخيص و ارزيابي مناسب شهرستان در نظر گرفته شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا