استاندار يزد جمعه شب پنجم شهريورماه در همايش كيمياگران كوير گفت: شما پزشكان داروساز پيشتازان و تضمين كنندۀ سلامت جامعه هستيد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، همايش كيمياگران كوير به مناسبت روز داروسازي با حضور استاندار يزد، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، نماينده مردم تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي، مديركل حوزه استاندار و جمعي از پزشكان داروساز و خانواده آنها در باغ صدري تفت برگزار شد.
استاندار يزد در اين همايش ضمن تبريك روز داروسازي و بزرگداشت دانشمند ايراني«محمدبن زكرياي رازي» بيان كرد: پزشكان داروساز خلاقانه با كشف تمام عناصر طبيعي كه مي تواند در رفع و درمان بيماريها موثر باشد نقش اول و پايه اي در سلامت مردم دارند.
«سيدمحمد ميرمحمدي» ادامه داد: اگر داروئي نباشد پزشكان هرچند ماهر و حاذق نمي توانند چيزي براي بهبود بيماران تجويز كنند و اينجاست كه به نقش مهم پزشكان داروساز واقف مي شويم.
وي با اشاره به هفته دولت، اجراي موفق طرح تحول نظام سلامت را از افتخارات دولت تدبيرواميد در خدمت به مردم دانست و افزود: در استان يزد نيز اقدامات بسيار خوبي در زمينه بهداشت و درمان انجام شده است كه پوشش 100 درصدي بيمه سلامت همگاني از آن جمله است.
ميرمحمدي خاطرنشان كرد: تمام اقدامات و دستاوردهاي دولت تدبيرواميد در استان از شهريور 92 تا شهريور 94 در كتابي با عنوان «ارمغان تدبير» جمع آوري شده است و اين امكان وجود دارد تا از سوي اداره كل روابط عمومي استانداري در اختيار علاقه مندان قرار گيرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا