یادواره 33 شهید اصناف با حضور امام‌جمعه و فرماندارمیبد، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت استان، خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از مسئولین در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حجت‌الاسلام بشکانی با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به زوایای مسائل و مشکلات جامعه امروز پرداخت.

امام‌جمعه شاهدیه به روحیه انقلابی ملت ایران در دوران 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: آنچه ملت بزرگ ایران را در دوران 8 سال دفاع مقدس به پیروزی رساند خودباوری بود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی بابیان اینکه مشکل جامعه امروز ما تحریم نیست افزود: اگر عده‌ای مشکل جامعه را به تحریم پیوند می‌زنند باید بدانند که در 8 سال دفاع مقدس علاوه بر سختی‌های جنگ، کشور در محاصره اقتصادی و تحریم‌های بیشتری بود.

وی با تأکید بر اینکه حس خودباوری در انسان منشأ همه تحولات است گفت: دشمن با همه ابزار و امکانات خود سعی دارد ملت ما را به سمت سقوط فرهنگی و خودباختگی سوق دهد.

حجت‌الاسلام بشکانی تصریح کرد: امروز کشور برای اجرای اقتصاد مقاومتی به نیروهای آموزش‌دیده و کیفی و ابتکار، خلاقیت و خودباوری نیاز دارد و دانشگاه‌ها و مراکز عملی باید در این زمینه نقش ایفا کنند.

در پایان این مراسم با اهداء لوح و هدایایی از تعدادی از فعالان عرصه اصناف شهرستان میبد تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا