(( ابوالفضل ابویی خبرنگار مهریز ))فرماندار مهریز گفت: طرح تحول نظام سلامت جزو افتخارات دولت تدبیر و امید است که موجب تامین آسایش و آرامش مردم و خدمت به بیماران شده است.

سید محمد رستگاری  با حضور در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز در گفت و گو با مدیر ، پزشکان و کادر درمانی این مرکز افزود: در قالب طرح تحول نظام سلامت خدمات زیادی به مردم شده است .
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید در سال های اخیر برای خدمت به مردم در بخش های مختلف بهداشتی و درمانی بر حسب نیاز کارهای مختلفی را انجام داده که یکی از آنها طرح تحول نظام سلامت بوده است .
فرماندار شهرستان مهریز اظهار داشت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت شاهد ارائه خدمات بسیار خوب به آحاد مردم و بیماران در سطح کشور هستیم که با قوت ادامه دارد.
رستگاری در ادامه با حضو در بخش های مختلف بیمارستان شهرستان مهریز و تقدیم لوح و شاخه های گل از تلاش و فعالیت های پزشکان در طول سال در رسیدگی به بیماران قدردانی کرد.
در این دیدار همچنین مدیر بیمارستان شهرستان مهریز به ارائه گزارشی در خصوص برنامه های مختلف این بیمارستان و همچنین اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت پرداخت .
سید رسول محسن زاده گفت: شهرستان مهریز و بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (ص) در اجرای طرح تحول نظام سلامت پیشتاز کشور شده است.
وی افزود: با تلاش، علاقه و انگیزه بالای کارکنان بخش مامایی، این بیمارستان موفق به کسب رتبه نمونه کشوری در زمینه اجرای دستور العمل های زایمان طبیعی طرح تحول نظام سلامت شد و همچنین این بخش مجری برتر طرح ارتقاء سلامت مادر و نوزاد است.
وی ادامه داد: این بخش با داشتن 11 تخت بستری، سه تخت زایمان و دو تخت معاینه به صورت شبانه روزی به بیماران خدمات ارائه می کند.
بیمارستان مهریز در تمام بخش ها به بیماران شهرستان و برخی استان های همجوار ارائه خدمات می کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا