رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان در دیدار با رئیس بیمارستان شهید رهنمون ، شهدای کارگر و مرتاض یزد به مناسبت روز پزشک، بر ضرورت تقویت روابط این مرکز با جامعه پزشکی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، «احمد لجه» در این دیدار که به مناسبت روز پزشک و بزرگداشت مقام ابوعلی سینا پزشک پر آوازه ایرانی برگزار شد، از خدمات ارزشمند جامعه پزشکی کشور و استان تقدیر کرد.

وی در ادامه درباره مسائل مشترک بین جامعه پزشکی و دانشگاه علمی کاربردی  از جمله استفاده از نرم‌افزار his  و روزآمد و آموزش به دانشجویان دارو یاری مباحثی را مطرح کرد.

لجه همجنین برای مشارکت در مورد موضوعات مذکور و انتقال تجربیات در این مرکز به جامعه پزشکی استان قول مساعد داد.

رئیس مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان در ادامه این نشست، ضمن قدردانی از زحمات پزشکان و تلاش‌های ارزشمند این قشر خدوم، تاکید کرد درمان و آموزش  دو مقوله تفکیک ناپذیرند.

وی افزود: قطعا قرار گرفتن درمان و آموزش در کنار یکدیگر و ارائه خدمات در قالب یک تیم مشترک، نتیجه بهتری را خدمت‌رسانی به مردم و بیماران به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه این جلسه بر اتحاد و همدلی بیش از پیش تأکید کرد و خواستار تداوم این رابطه در تمام سطوح خدماتی به مردم جامعه شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا