معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار یزد با نمایندۀ ولی فقیه در استان و امام جمعۀ یزد دیدار و گفت‌وگو کردند.

به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، صبح پنج‌شنبه چهارم شهریور ماه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه و هیئت همراه، استاندار یزد، نمایندگان مردم یزد و اشکذر و اردکان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل حوزۀ استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با امام جمعۀ یزد در دفتر نمایندۀ ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کردند.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجۀ کشور در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهوری به نمایندۀ ولی فقیه در استان و امام جمعۀ یزد به دیدار روز گذشتۀ  رئیس جمهوری و هیئت دولت با  مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر فرزانۀ انقلاب در این دیدار ضمن شنیدن گزارش فعایت‌های دولت به این مهم تأکید کردند که صداوسیما و رسانه‌های گروهی باید به نحو شایسته دستاوردهای دولت را به اطلاع مردم برسانند تا ملت ایران از فعالیّت‌های دولت در حوزه‌های مختلف آگاهی یابند.
«محمدباقر نوبخت» بااشاره به موضوع آب و اهمیت آن خاطرنشان کرد: آب برای استان یزد یک مسئلۀ حیاتی است و دولت تلاش جدّی خواهد کرد که تأمین آب شرب استان‌های مرکزی ایران دچار مشکل نشود.


تلاش دولت برای اشتغال


نمایندۀ ولی فقیه در استان و امام جمعۀ یزد نیز در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات دولت تدبیروامید برای فرآهم کردن بسترهای لازم برای ایجاد اشتغال، گفت: باید راه مناسبی برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی باز شود و دولت با اجرای طرح‌های صنایع کوچک و زودبازده نسبت به ایجاد اشتغال تکاپوی بیشتری کند.
«آیت‌الله محمدرضا ناصری» نیز مهمترین مسئلۀ استان را آب دانست و خاطرنشان کرد: دولت باید برای انتقال آب به استان یزد و تأمین آب آشامیدنی مردم توجه ویژه‌ای داشته باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا