بخشدار مرکزی تفت به همراه رئیس بنیاد شهید و نماینده ناحیه مقاومت بسیج تفت در سومین روز هفته دولت با حضور در خانواده 5 شهید در دهستان علی آباد از مقام شامخ شهدای گرانقدر و خانواده این شهدا تجلیل نمود.

بخشدار مرکزی تفت به همراه رئیس بنیاد شهید و نماینده ناحیه مقاومت بسیج  تفت در سومین روز هفته دولت با حضور در خانواده 5 شهید در دهستان علی آباد از مقام شامخ شهدای گرانقدر و خانواده این شهدا تجلیل نمود.

علی احمدیان با خانواده شهیدان ناصر مورکی، عباسعلی سرسنگی، جلال کفاش، مصطفی سرسنگی و ناصر سلطانی دیدار و با بیان این که راه امام و راه شهدا همان صراط مستقیم و راه انقلاب است گفت:شهدا مظهر ایثار و الگوی کاملی برای مسئولین و مردم بوده و سرمشقی برای همه هستند.
وی افزود: دیدار از خانواده های معظم شهدا و ملاقات با جانبازان به معنای تجدید میثاق با  آرمانها ی آنان وهمان ادامه راه امام راحل است و شجره سرسبز انقلاب با خون شهدا آبیاری گشته است لذا ارج نهادن به مقام شهدا و احترام به خانواده های  معظم شهدا و ایثارگران از اهم امور بلکه در رأس آنهاست.

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی تفت در این دیدار لوح قدردانی و سپاس و هدایایی به خانواده شهدای8 سال دفاع مقدس اهدا گردید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا