مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در پیامی هفته دولت و روز کازمند را به کلیه کارکنان این اداره کل تبريك گفت.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در پیامی هفته دولت و روز کازمند را به کلیه کارکنان این اداره کل تبريك گفت.

     به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد ،علی آقا افضلی در پیامی هفته دولت و روز کازمند را به کلیه کارکنان این اداره کل تبريك گفت.

 متن این پيام به اين شرح است:

خانواده ارجمند اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد

باسلام و تحيت

هفته دولت فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت یـاد و خاطـره شهیـدان جـاوید دولت،

رجـائی و باهنر و تجلیل از تلاش‌های دولتمردان و مسئولان و مدیران؛ زحمات بی دریغ کارمندان نیز ارج نهاده شود.

     چهـارم شهریـورمـاه «روز کـارمنـد»،یادآورارزش نهادن به مجاهـدت قشرعظیـمی ازجامعه و انسـان های شـایسته ایست که هدفشــان خدمـت به مـردم و کسب رضـــای خـــداونــد است و درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخش مهم و اساسی اداره امور کشور را برعهده دارند.

     بدون تـردید تلاش این قشـر شریف در همه نهادها و سازمان ها زمینه‌ ساز توسعه و پیشرفت است و در اداره کـل آمـوزش فنـی و حـرفـه ای نیزمسئـولیت سنگیـن ارائه آمـوزشهای مهارتی با هـدف دست یابی جـــوانـان عـزیـز استـــان این سرمایه های انسانی کشـور؛ به كسب و كاري شـايسته و رزق و روزي حـلال؛بر عهده کــارمنــدان پــرتـلاش این مجموعه است.

     اینجانب ضمن گراميداشت هفتـه دولـت و یاد و خاطره  شهيدان معزز، آقايان رجايي و با هنر و تبریک روز کـارمنـد، همـّت و ایثار این قشـر پـرتلاش را ارج نهاده و بدين وسيله از تلاش هاي بي دريغ خانواده ي ساعي اداره کل آموزش فنــي و حـرفـه اي استان یزد؛ همكاران خدوم بخش خدمات، مربيـان دلسوز و پـرتلاش، كارشناسان پرتوان، كاركنان ساعي، مديران و مسؤولان متعهد و مخلص تقدير مي نمايم.

     امیدوارم با همیاری و همـدلی کارکنـان، این اداره کل در مسیر ایجاد اشتغال پایدار، موفق تر از گذشته حرکت کرده و با بهبود همه جانبه فعالیت های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هم در جهت اشاعه فرهنگ مهارت آموزی و توسعه و ارتقاء فعالیت های آمـوزشی و پژوهشی گام برداریم و هم با توسعه و پیشبرد اهداف نظام مقــدّس جمهوری اسلامی موجبـات کسب رضایت خـداوند متعـال و همـراهی و خشنودی مـردم را فراهم نماییم.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا