معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در پیامی سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر و فرارسيدن هفته دولت را تبريك گفت.

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در پیامی سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر و فرارسيدن هفته دولت را تبريك گفت.

   به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد ،محمد امین سازگارنزاد در پیامی سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر و فرارسيدن هفته دولت را تبريك گفت.

 متن پيام به اين شرح است:

خانواده ارجمندسازمان آموزش فني و حرفه اي كشور

باسلام و تحيت

    خدمت در سازماني  با رسالت تربيت و پرورش نيروي انساني ماهر و كارآمد، مرهون وجود كاركناني است كه اتكال به درگاه حق تعالي، عشق  به توسعه و تعالي ميهن و تأمين آسايش خاطر هم وطنان،  پشتوانه همت بلند و تلاش وافرشان است.

    به يقين ثمره كوشش گرانقدر همكاران سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، در شكوفايي سرمايه هاي انساني كشورمان به ويژه جوانان عزيزي به بار مي نشيند كه  فراهم كردن كسب و كاري شايسته و رزق و روزي حلال، بزرگترين دغدغه شان مي باشد و تحقق اين مهم، خود توفيقي بزرگ در اداي دين مان نسبت به وطن و هم وطنان عزيزمان مي باشد.

    به مناسبت بزرگداشت "هفته دولت و روز كارمند"، ضمن پاسداشت خدمات خالصانه دولت تدبير و اميد در مسير توسعه و بالندگي ايران اسلامي و گراميداشت خدمات  ماندگار  شهيدان معزز، آقايان رجايي و با هنر و تأسي از فضايل والاي اخلاقي ايشان، بدين وسيله از تلاش هاي بي دريغ خانواده ي ساعي سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور؛ همكاران خدوم بخش خدمات، مربيان دلسوز و پرتلاش، كارشناسان پرتوان، كاركنان ساعي، مديران و مسؤولان متعهد و مخلص تقدير مي نمايم.

     برادر شما

محمد امين سازگارنژاد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا