بخشدار گاريزات طی پیامی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنــر را گرامی داشته و فرارسیدن هفته دولت را بر همه دولتمردان ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی بخشدار گاريزات- كهدوئيه؛ صبح امروز سه شنبه دوم شهریور ماه، مهدي حاج حيدري در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بخشداري، طی پیامی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنــر را گرامی داشته و فرارسیدن هفته دولت را بر همه دولتمردان ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام:

بسمه تعالی

هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی و یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنــر است.

هفته دولت فرصت مناسبی برای امیدافزایی بیشتر در جامعه است امید و نشاطی که با هدایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و  در سایه تدبیر ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی و تلاش و اهتمام دولتمردان خستگی ناپذیر و حماسه ساز بی ادعای دولت یازدهم با ملت شریف ایران اسلامی حاصل شده است.

دولت جمهوری اسلامی ایران که بر پایه انقلابی الهی شکل گرفته و با حمایت های مردمی همراه است، الگویی برای ملت های مظلوم جهان است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب و امام شهدا و بویژه شهدای دولت، شهیدان رجایی و شهید باهنر و  تبریک آغاز هفته دولت به مردم شریف بخش گاريزات، از زحمات صادقانه ریاست محترم جمهوری، هیات دولت و دولتمردان دولت تدبیر و امید در بخش گاريزات، تشکر و قدردانی نموده، موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند انقلاب اسلامی، اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم، از درگاه خداوند متعال خواهانم.

                                                                                            مهدي حاج حيدري

                                                                                                                            بخشدار گاريزات

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا