حسین فلاح فرماندار شهرستان میبد با صدور پیامی، هفته دولت را به کارمندان دولت تبریک و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

بسمه‌تعالی

مزین شدن هفته دولت به نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر، نشان‌دهنده اخلاص آن دولتمردان بزرگ در مسیر خدمتگزاری به ملت بزرگ ایران در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بنابراین این هفته که به‌عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است فرصت مناسب و مطلوبی است تا دولتمردان در دولت تدبیر و امید که در 3 سال گذشته با عبور از سختی‌ها و مشکلات، راه را برای ایجاد فضای مناسب و اجرای پروژه‌های به نمایش بگذارند.

و اما امسال که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام‌گذاری شده است؛ اقدامات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف در شهرستان میبد ازجمله عمران شهری و روستایی، میراث فرهنگی، آموزش‌وپرورش و دیگر بخش‌ها انجام‌گرفته است که خود نشانگر توجه ویژه دولت به رشد و توسعه و آبادانی است.

رشد مثبت پروژه‌های عمرانی با اعتبارات دولتی و مشارکت‌های خیری در شهرستان میبد در سال جاری نشان داد که هیچ مانعی نمی‌تواند حرکت شتابان ما را تحت الشاع قرار دهد بنابراین با توکل به خدا و تأسی از فرمان ولایت و رهبری و با پیش رو قرار دادن برنامه‌های دولت و تدبیر و امید همچنان به سمت خدمتگزاری خالصانه به مردم و فتح قله‌های بلند حرکت خواهیم کرد؛ امیدواریم تلاش‌های مسئولین مورد رضای خداوند و مردم عزیزمان قرار بگیرد.

این‌جانب در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت در شهرستان و به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را هم به همه دولت‌مردان و کارمندان خدوم و متعهد و کارگزاران دولت در شهرستان میبد تبریک می‌گویم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا