ابوالفضل ابویی خبرنگار مهریز :سید محمد رستگاری در آستانه هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید بخصوص شهیدان رجایی و باهنر افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیگیری های دولت تدبیر و امید در سال های اخیر شاهد اجرای برنامه ها و طرح های مختلف در شهرستان مهریز هستیم.

وی ادامه داد: این طرح ها و برنامه ها در بخش های عمران و توسعه ، صنعت و معدن ، گردشگری و خدمات ، فرهنگی و آموزشی ، اجتماعی و همچنین در بخش بهداشت و سلامت بوده است .
فرماندار مهریز اظهار داشت: از مجموع طرح ها و برنامه هایی که در این مدت در شهر و مناطق روستایی با همکاری جدی و خوب آحاد مردم ، خیران ، مسئولان و سایر اقشار در شهرستان مهریز انجام گرفته حدود 20 مورد فقط در بخش عمران و توسعه شهرستان است.
رستگاری گفت: از مهمترین طرح ها در این بخش می توان به طرح  فاضلاب شبكه شهري ، آغاز عملیات طرح گازرسانی به برخی مناطق بخش مرکزی ، واگذاری واحد های مسکن مهر ، مرمت آثار تاریخی و فرهنگی و ساخت تقاطع غیرهمسطح شهر اشاره کرد.
فرماندار مهریز تاکید کرد: در تمام بخش های مورد نیاز در شهرستان مهریز با همکاری مدیران اجرایی و بصورت متوازن گام های خوبی برای توسعه و عمران شهر و تامین رفاه و آسایش مردم تلاش های مضاعف انجام شده است .
رستگاری گفت: اجرایی طرح های صنعتی و تولیدی با مشارکت بخش خصوصی و خیران بر حسب نیاز برای تولید و اشتغال نیز همپای سایر برنامه ها و طرح ها در دو سال اخیر با قوت در شهرستان پیگیری و به انجام رسیده است .
فرماندار شهرستان مهریز از همکاری و همیاری خوب آحاد مردم این شهرستان و مشارکت آنها در کنار برنامه ها و همسو با طرح های دولت تدبیر و امید قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود تا همچنان در سایه همدلی بتوان گام های بهتری برای توسعه شهر برداشت.
رستگاری همچنین بر بزرگداشت هفته دولت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان والامقام انقلاب اسلامی تاکید کرد که عظمت این ملت و کشور مدیون شهیدان و حضور مردم در عرصه های انقلاب اسلامی است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا