معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: برگزاری نشست ها و همایش هایی با موضوع تجلیل از مفاخر موجب شناخت ظرفیتهای بالای نیروی انسانی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم؛ محمد علی طالبی چهارشنبه شب در همایش تجلیل از خاندان علیم مروستی با اشاره به حجم بالای نیروی انسانی توانمند در این شهر افزود: این حجم نیروی انسانی توانمند و خلاق می تواند کمک شایانی به رشد و بالندگی این شهرستان کند و همچنین موجب تقویت هویت جمعی و دلبستگی آن خواهد شد.
وی تداوم نشست هایی با محوریت قدردانی از مفاخر را مهم خواند و تاکید کرد: امید داریم تا چنین نشست هایی در راستای قدردانی از داشته هایمان را شاهد باشیم تا به مدد برگزاری این نشست ها همبستگی و انسجام مردم مروست را برای ساختن شهری پیشرفته فراهم شود.
در ادامه این نشست همچنین فرماندار خاتم، منطقه مروست را صاحب تمدن و فرهنگ دیرینه دانست و گفت: این شهرستان به سرعت در حال متحول شدن است که در آینده نزدیک شاهد مروست متفاوتی خواهیم بود.
محمد زاده رحمانی یادآور شد: از این دیار نخبگان زیادی به پا خواسته است که امید داریم تا بتوانیم از این نخبگان در راستای توسعه شهرستان و منطقه مروست استفاده کنیم.
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد نیز ضمن تشکر و قدردانی از خدمات اجتماعی و فرهنگی آنها افزود: ارزش کارهای این خاندان نزد خداوند قابل مقایسه نیست.
علی غیاثی ندوشن اظهار کرد:ترویج فرهنگ نکوداشت عالمان، فرهنگ نیک اندیشی و ترویج فرهنگ نیکوکاری و علمی دانش اهل قلم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
در پایان این مراسم از تمبر یادبود علیم مروستی و کتاب مروست در گذر تاریخ به قلم سعید نخعی رونمایی شد.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا