یزدفردا: مدیر کل دفتر برنامه ریزی و تشکیلات وزارت کشور گفت: با ادغام سازمان مدیریت با معاونت برنامه ریزی استانداری ها، سه هزار پست سازمانی به استانداری های کشور افزوده شده است.

ژاله فرامرزیان روز چهارشنبه در نشست معاونان هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و مدیران کل امور اداری و مالی استانداری های سراسر کشور در همدان افزود: این ادغام موجب شد که هم ساختارها تغییر یافت و هم عناوین جدیدی به استانداری های کشور افزوده شد. 

وی ادامه داد: مشکل اصلی وزارت کشور با سازمان مدیریت و برنامه ریزی بر سر وظایف است چرا که وزارت کشور متقاضی این ادغام نبود. 
وی گفت: تعداد پست های سازمان مدیریت و برنامه ریزی به میزان دو هزار و 790 مورد برگشت، اما 169 پست از این مجموعه حذف و برای استانداری ها باقی ماند که از این تعداد 90 پست نیز برای فرمانداری ها ذخیره شد. 
فرامرزیان ادغام دفتر استاندار با روابط عمومی را از دیگر اقدامات برشمرد و بیان کرد: دفتر توسعه دولت الکترونیک حفظ خواهد شد. 
وی عنوان کرد: درباره دفاتر روستایی، محدودیت هایی وجود داشت و برای حفظ این دفاتر و همچنین دفاتر اتباع، ظرفیتی بنا بر توان هر استان ایجاد شد. 
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تشکیلات وزارت کشور با بیان اینکه دفاتر روستایی پنج استان احیا خواهد شد گفت: برای اولین بار یک جراحی در ساختار کشور صورت گرفته که بدون قطع بی مسئله نخواهد بود. 
وی ادامه داد: امیدواریم با این رویکردها بدنه استانداری ها بتواند چابکی خود را حفظ کند. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا