این روز ها شهرمان معنویت خاصی دارد و مردمان ولایتمدار این دیار برای میزبانی لاله های گمنام و دو شهید جبهه های جنوب لحظه شماری می کنند و عطر شهیدان در کوچه پس کوچه های آن پیچیده و خاطرات دوران جبهه و جنگ در اذهان همه زنده است.

احمد جعفری ندو شن"سه روز مانده تا این لاله های گمنام را زیارت کنیم؛ در آغوششان بگیریم و با آرمان های والای این شهدا و سایر شهیدان دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کنیم.

شهیدانی که مهمان ویژه دیارمان هستند؛ مهمانانی که از  فرسنگ ها  می آیند و گلگون کفنانی که روح بلندشان نظاره گر این همه مهربانی و خلوص مردمان مومن و ولایتمدار شهرم ندوشن است.

شبهای آسمان وطنم پرستاره تر و ستارهایش درخشنده تر و روز های گرمش سر زنده تر از گذشته است؛ روز هایی که همه به رسم مهمانوازی، احترام و ادب در تلاش برای مهیا کردن حضور  و استقبال گرم از این دو لاله گمنام هستند.

زن و مرد، پیر و جوان، کوچک و بزرگ، چشم انتظار قدوم مبارک این شهیدان بی نام و نشان هستند تا مهمان نوازیشان را  به سر حد اعلا برسانند.

مردم  این دیار منتظرند تا روز به یاد ماندنی و غرور آفرین را در تاریخ  خود ثبت کنند؛ اگر چه این شهیدان ، مدال گمنامی را به گردن آویختند؛ افتخارمان این است که فرزندان غیور این سرزمین هستند.

لاله های آسمانی می آیند تا روی دستان ملت همیشه در صحنه و شهید پرور ندوشن تشییع شوند و در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در نورالشهداء این شهر  آرام گیرند. 

ای شهید! اگر چه قلمم یارای وصف تو نیست؛ اما مقام و منزلتت از این همه اوصاف بالاتر است.

اینکه جهاد فی سبیل الله و از خاک پاک وطن دفاع کردی و خون پاکت را نثار امنیت و آرامش ما  نمودی سپاس می گوئیم. ای لاله های سرخ بیایید که بی صبرانه منتظریم؛ بیایید تا چشمانمان به نورتان روشن شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا