معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: ضروری است بخشداران دولت تدبیر و امید در راستای تحقق اهداف ، سیاست ها و برنامه های دولت با رویکرد خدمت صادقانه به مردم، تلاش و جدیت لازم را داشته باشند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز سه شنبه پنجم مردادماه نشست بخشداران استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، سرپرست فرمانداری یزد و مدیرکل سیاسی و انتخابات و جمعی از مسئولان و مدیران حوزه معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری در سالن جلسات فرمانداری یزد برگزار شد.
« محمدعلی طالبی» در این نشست بیان کرد: بخشداران در صف اول خدمت به مردم در روستاها و مناطق تحت مدیریت خود قرار دارند و به عنوان نماینده عالی دولت در بخش لازم است برنامه ها، اقدامات و خدمات انجام شده دولت یازدهم را به صورت شفاف و به نحو شایسته به اطلاع مردم برسانند.
وی با تاکید بر ایجاد امید و افزایش اعتماد در جامعه افزود: بخشداران باید ارتباط رسانه ای خود و روابط عمومی های بخشداری ها را تقویت کنند و در این راستا ارتباط با صدا و سیما و خبرنگاران رسانه ها دارای اهمیت است.
طالبی ادامه داد: شایسته است بخشداران اخبار را در حوزه های مختلف رصد و دانش عمومی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خود را تقویت کنند تا بتوانند به درستی سیاست ها و برنامه های دولت را برای مردم تبیین نمایند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: بخشداران دولت تدبیر و امید باید با سیاست های دولت همگام باشند و با ائمه جمعه و جماعت، نمایندگان مردم، نخبگان منطقه و احزاب و گروه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی همفکری و تعامل خوبی داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه سال آینده برگزاری انتخاب دوازدهمین دوره رئیس جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را به صورت همزمان خواهیم داشت گفت: امیدواریم در انتخابات سال آینده با تلاش بخشداران زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.
طالبی دولت را جزئی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: اگر مجموعه دولت غیرمنصفانه مورد هجمه، دروغ پردازی و تهمت قرار گیرد با این اقدام در نهایت خدمات نظام به مردم زیر سئوال می رود و این حرکت پسندیده و اخلاقی نیست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان سخنان خود با اشاره به کمبود آب در استان از بخشداران خواست تا در کنار پی گیری های خود برای تامین آب آَشامیدنی مردم بر مصرف آب در بخش کشاورزی مدیریت لازم را داشته باشند.
« مصطفی سالاری » سرپرست فرمانداری یزد و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری انتخابات در سال آینده اظهار امیدواری کرد: با تلاش مسئولان استان، فرمانداران و بخشداران زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و قانونمند مانند انتخابات هفتم اسفندماه 94 در استان فراهم شود.
گفتنی است در ادامه این جلسه هر یک از بخشداران مناطق مختلف استان گزارشی از اقدامات و فعالیت های خود و برنامه های بخشداری های تحت مدیریت را ارائه دادند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا