یک عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به وجود طیف‌های مختلف در فراکسیون امید گفت که این فراکسیون 100 تا 160 رأی سیال دارد که نحوه جذب آن به عملکرد اعضاء بستگی دارد.

یزدفردا"یک عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به وجود طیف‌های مختلف در فراکسیون امید گفت که این فراکسیون 100 تا 160 رأی سیال دارد که نحوه جذب آن به عملکرد اعضاء بستگی دارد.

 
پروانه سلحشوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به نظر من فراکسیون امید بضاعت بیشتری داشت و تاکنون بهتر می توانست عمل کند اگر چه تا الان هم نمره مردودی نداشته است و به عنوان افرادی که اکثریت تجربه جدید در مجلس داشتند بد عمل نکردیم.
 
وی درباره عملکرد فراکسیون امید در انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون‌ها نیز گفت: اعضای فراکسیون امید در ارکان هیأت رئیسه کمیسیون‌ها سهم مناسبی به دست آوردند البته ریاست کمیسیون‌ها را کمتر به دست آوردیم؛ در کل مجلس دهم یک مجلس معتدل است.
 
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به حمایت لیست امید ار افراد معتدل و مستقل، یادآور شد: به نظر من فراکسیون امید آنقدر هم بد عمل نکرده که در بیرون مطرح می‌شود، البته به نظر من اگر همین نقدها هم نبود هیأت رئیسه جدید با این ترکیب شکل نمی‌گرفت. این ترکیب نسبت به هیأت رئیسه موقت جامع‌تر و دربرگیرنده‌تر است و دلیلش هم شناختی است که طی دو ماه اخیر بین اعضای فراکسیون ایجاد شده است.
 
سلحشوری همچنین خاطرنشان کرد: امیدوارم از این به بعد با تشکیل کمیته‌ها در فراکسیون امید هم در مورد طرح‌ها و لوایح به طور کارشناسی نظر بدهیم و هم ارتباطات مردمی را تقویت کنیم تا نمود بیرونی بهتری از عملکرد فراکسیون ارائه کنیم.
 
وی درباره برخی انتقادات به عملکرد فراکسیون امید نیز تصریح کرد: وقتی ما اعلام کردیم 160 نفر از لیست امید رأی آوردند این توقع را ایجاد کردیم اما نگفتیم در میان اینها طیف‌های متفاوتی هستند و طبیعی است در عرصه‌های مختلف تصمیم‌گیری نزدیک‌تر به فکر خود عمل می‌کنند. به هر حال فراکسیون امید از 100 تا 160 رأی شناور و سیال دارد و نحوه جذب آن به عملکرد خودمان بستگی دارد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا