همزمان با گرامیداشت هفته مهارت صورت گرفت:بازدید رئیس اداره آموزش ،پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از مرکز مددکاری بهزیستی غدیر .

همزمان با گرامیداشت هفته مهارت صورت گرفت:بازدید رئیس اداره آموزش ،پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از مرکز  مددکاری بهزیستی غدیر .

      به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، در راستای همکاری در جهت توانمند سازی سکونت های غیر رسمی با هدف ارتقا مهارت افراد در این سکونتگاه ها و همزمان با گرامیداشت هفته مهارت "آرش پژمان" رئیس اداره آموزش ،پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و نصرت دهقان رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای خواهران به همراه"آقای قدیری" مسئول مرکز  مددکاری بهزیستی غدیر ، با حضور در یکی از مراکز بهزیستی مجتمع کارگاهی تولیدی غدیر یزد از آن مجموعه بازدید کردند .

گفتنی است پژمان ضمن ابراز خرسندی از ارائه آموزش های مهارتی به این گروه هدف و اعلام آمادگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان جهت تشکیل و برگزاری بیشتر و بهتر دوره های آموزش مهارتی، هدف از برپایی این جلسه را آشنایی بیشتر با فعالیت های و برنامه هاي بهزيستي در راستای استفاده از ظرفيت هاي موجود جهت ارائه هر چه بهتر خدمات در مراكز بهزيستي اعلام کرد.

شایان ذکر است:در پایان این جلسه رئیس اداره آموزش ،پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای خواهران یزد به همراه مسئول مرکز  مددکاری بهزیستی غدیر از نمایشگاه دستاوردهای توانخواهان مرکز بهزیستی بازدید کرد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا