وقتی گرمای هوا طاقت فرسا و سوزناک بافق هم نمی تواند مانعی برای حضور بافقی ها در راهپیمایی روز جهانی قدس شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همگام با سایر نقاط میهن اسلامی و مسلمانان روز دار در سراسر جهان، راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم مومن و وفادار به ارزش های اسلامی و آرمان های الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی بافق از محل بسیج  به سمت مسجد جامع این شهر برگزار و فریادهای «مرگ بر آمریکا»،  «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» در آسمان این شهرستان طنین انداز شد.

مردم روزه دار شهرستان بافق با حضور باشکوه و حماسی خود در آفتاب سوزان این شهر بار دیگر بر عهد خود با امام راحل پایبند و با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و قدس شریف تجدید بیعت کردند.

در راهپیمایی امروز اقشار مختلف مردم ولایتمدار دارالشجاعه بافق اعم از زن، مرد، پیر و جوان ، دانشجو، دانش آموز، معلم و کارمند، کشاورز، بازاری و … شرکت کرده و همه یک صدا ویک دل حمایت خود را از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین و انزجار خود را از استکبار جهانی، رژیم غاصب اسرائیل و آل سعود را فریاد زدند.

راهپیمایان در پایان این مراسم با حضور در مسجد جامع بافق ضمن قرائت قطعنامه پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در نماز جمعه این شهرستان شرکت نمودند.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا