رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین تأثیرگذار است و موجب می‌شود در شرایط منطقه مسیر سوء استفاده برای رژیم صهیونیستی باز نشود.

 
به گزارش ایسنا، علی لاریجانی با حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس، حضور مردم در این راهپیمایی را بسیار چشم‌گیر عنوان کرد و افزود: تصاویر پخش شده نشان می‌دهد که ملت ایران موثر هستند و این حضور اولاً نشانه عزت خود ملت ایران است و ثانیاً نشان می‌دهد که ملت ایران چقدر نسبت به سرنوشت سایر مسلمانان حساس هستند و می‌دانند که باید ید واحد باشند.
 
رئیس نهاد قانون‌گذاری در ادامه، اظهار کرد: حضور مردم ایران در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین تأثیرگذار است . اینکه در چنین شرایطی که در منطقه خیلی اوضاع به هم ریخته است مسیر سوء استفاده برای رژیم صهیونیستی باز نشود و این بیداری در بین امت اسلامی زنده نگه داشته شود.
 
وی همچنین در پاسخ به این سوال که روز قدس، روز اتحاد و همبستگی جهان اسلام است اما در بعضی از سران کشورهای منطقه شاهد چنین موضع‌گیری‌هایی نیستیم، گفت: راه اصلی‌اش بیداری امت اسلامی است چون خیلی انتظاری از آن دولت‌های وابسته نیست.
 
لاریجانی در پایان خاطرنشان کرد: راه‌های مختلفی که می‌توان اراده ملت‌های مسلمان را بر روی این موضوع متمرکز کرد وجود دارد که می‌تواند در آینده پشتیبانی واقعی برای حل مسأله باشد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا