فرماندار تفت با صدور پيامي از آحاد مردم شريف شهرستان دعوت كرد تا در راهپيمايي يوم ا... قدس حضور گسترده و باشكوه داشته باشند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع رشكوييه" در ابتداي اين پيام با اشاره به تدبیر اندیشمندانه و حكيمانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس آورده است: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) با بینش والا و درک عمیق خویش با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام"روز قدس" خواستار برگزاری راهپیمایی عظیم همه آزادی خواهان در مسیر دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین شدند و همگان را به برگزاری هرچه باشكوهتر اين همایش بزرگ فرا خواندند.

فرماندار تفت در ادامه با تاكيد بر اهمیت حضور مردم آگاه ایران اسلامی در راهپيمايي يوم ا... قدس آورده است: هرچه حضور مردم ولایتمدار و خداجو در اين راهپيمايي باعظمت تر و باشكوه تر و همراه با وحدت و همبستگي بيشتر باشد دستاوردهاي اين حركت اسلامي و الهي نيز افزون تر و موثرتر خواهد بود.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) که "روز قدس مخصوص ايران نيست، روز دنياي اسلام است" ادامه داده است: حضور باعظمت و متحد مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس در همه بلاد اسلامی و حتی غیر اسلامی، نشانه روشنی از حمایت قاطع و باصلابت مسلمانان از مردم مظلوم فلسطین است که انشاا... این وحدت باشکوه تا رهایی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی تداوم خواهد یافت.

زارع در ادامه اين پيام با يادآوري اين كه حضور یکپارچه مردم روزه دار، به مبارزان فلسطینی، این امید را می دهد که در مبارزه خود علیه اشغالگران قدس شریف، تنها نیستند  از مردم شريف، متعهد، متدين و ولايتمدار شهرستان تفت دعوت كرده است در اين كارزار بزرگ ديني، سياسي حضوري گسترده و باشكوه داشته باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا