روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد

   معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در ابتکاری شگرف، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کرده اند که تحولات بسیار بزرگی را در معادله رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی در سطح منطقه و جهان باعث شده و مسیری نو را در راه مبارزه با ظلم و ستمگری گشوده است، هر ساله در این موسم، حامیان مظلومین در اقصی نقاط جهان و از جمله منطقه خاورمیانه در حرکتی هماهنگ جنایتگری ها، خیانت ها و خباثت ها صهیونیزم را که مبنای نسل کشی و تندروی های وحشیانه در خاورمیانه شده را محکوم می کنند و اسرائیل را عامل تمام بدبختی های مردم منطقه می دانند.

   روز جهانی قدس از منظر دیگر به منزله احیای ارزش های اسلامی در ظلم ستیزی است که مبارزه با استکبار سرلوحه آن قرارداد. این روز عزیز همچنین معیاری برای شناخت حاکمان مرتجع منطقه است که به ظاهر ادعای مسلمان بودن را دارند و در باطن خیانت پیشه و همدست رژیم صهیونیستی هستند.

   علاوه بر این روز قدس، روز وحدت و همگرایی امت اسلام در مقابل تلاش مستکبران در تشدید، واگرایی و ایجاد اختلاف بین مذاهب اسلامی است.

   لذا در آستانه این روز جهانی ضمن محکوم کردن جنایات اشغالگران صهیونیست و مزدوران تروریست آنها، با آرمانهای امام راحل پیمان دوباره می بندیم و با پیروی از رهبر معظم انقلاب در دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام داشته و با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی فریاد می زنیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا