رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر از برگزاری سومین طرح نه به اعتیاد و زنجیره انسانی اعضا جوانان هلال احمر اشکذر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / اعظم شهرستانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر اظهار داشت : با توجه به اهداف استراتژی ۲۰۲۰ فدراسیون بین ‏المللی صلیب سرخ و هلال ‏احمر «مبنی بر ممکن ساختن زندگی سالم و ایمن» سازمان جوانان طرح سراسری نه به اعتیاد با شعار “احتیاط کنیم، اعتیاد نزدیک است” را به منظور بهره ‏مندی از مشارکت جوانان در فعالیت‏های اجتماعی و خدمات عام المنفعه و با هدف فرهنگ‏سازی در جامعه جهت پیشگیری از اعتیاد را اجرایی نمود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر گفت : با توجه به دستورالعمل اجرایی سومین طرح سراسری نه به اعتیاد جوانان هلال احمر شهرستان اشکذر با حضور در پارک اشکی اشکذر و با حضور مسئولین شهرستان زنجیره انسانی و مانور نه به اعتیاد را اجرا نمودند.

شهرستانی در ادامه هدف از این طرح سراسری را  سالم سازی محیط جامعه از ناهنجاری های ناشی از اعتیاد به مواد مخدر و فرهنگ سازی و استفاده از ظرفیت های جوانان عضو جهت پیشگیری از اعتیاد دانست.

وی در پایان عنوان کرد : همچنین قبل از شروع برنامه زنجیره انسانی گردهمایی روز جهانی پیشگیری از اعتیاد با حضور مسئولین ، مردم و اعضا جوانان هلال احمر در محل پارک اشکی اشکذر برگزار شد










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا