استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس در پیامی اقشار مختلف مردم دارالعباده یزد، جوانان، مدیران و کارکنان دستگاههای اجرائی استان را به حضور باشکوه ، پرشور و گسترده در راهپیمائی روز قدس دعوت کرد.

متن کامل پیام "سیدمحمد میرمحمدی" به شرح زیر است :
روز قدس در آخرين جمعه ماه خدا، ماه دعا و نيايش و بركت فرا مي رسد، روزي كه از جمله افتخارات انقلاب شكوهمند اسلامي و از ابتكارات بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) است.
يوم اللهي كه تنها روز فلسطين نيست بلكه روز اسلام، روز حكومت اسلامي و روز رسول الله (ص) است.
 روز قدس، روز خيزش مسلمانان عالم در دفاع از ارزشهاي الهي و روز دفاع از محرومين و مستضعفين ستمديده عالم است.
روز قدس روز دفاع از فلسطين مظلوم و روز خونخواهي از شهيداني است كه در برابر گلوله ها و بمبهاي صهيونيسم تماميت خواه و استكبار جهاني به خاك و خون غلطيده اند.
روز قدس، روز اتحاد مسلمين، وحدت قلوب مومنين و روز همدلي و همزباني خداجويان عالم است. روزقدس، روز تباهي آمال دشمنان وحدت و انسجام مسلمانان است.
از آن روزي كه صهيونيسم بين الملل، كشور نامشروع اسرائيل را در قلب مهمترين نقطه  فرهنگي، تمدني و ديني جهان يعني خاورميانه تشكيل داد و فلسطينيان را به آوارگي و كشتار و پريشاني كشاند و كشورهاي عربي را به ناسيوناليسم سوق داد و با صفت خود برتربيني و دنياپرستي، نيل تا فرات را آرزو نمود، داغي شد بر دلهاي بيداران عالم و دردي بر جان مومنان و آزادگان جهان و لكه ننگي بر دامان بشريت، لكه سياهي كه باطل است و «ان الباطل كان زهوقا».
روز قدس روز همگرايي هرچه بيشتر مردم ، روز مبارزه با زر و زور و تزوير و روز حمايت از قبله اول مسلمين و روز حمايت از اسلام است.
اينجانب فرا رسيدن اين روز سرنوشت ساز را گرامي مي دارم و از عموم مردم دارالعباده استان و همچنين مديران، مسئولان و كاركنان ادارات و نهادها به ويژه از همه جوانان غيور و فهيم استان مي خواهم كه با حضور پرشور خود برگ زرين ديگري را بر كتاب افتخارات استان بيفزايند و با الهام از منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله خامنه اي و در پيشگاه شهيدان و امام شهيدان سربلندتر از هميشه قد برافرازند.
ديرنيست كه همه مردم حق جو و كمال گراي جهان، نداي رأفت، رحمت، مودت، صلح و نوع دوستي اسلام و مسلمانان واقعي را بشنوند و بر آن صحه بگذارند.
به اميد روزي كه به زودي زود، شاهد رفع ظلم، فقر، تبعيض، فساد، استبداد و استكبار از جامعه بشري باشيم.
به اميد پيروزي نهايي اسلام بر كفر جهاني و به اميد ظهور عاجل منجي عالم بشريت قائم آل محمد (عج)

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا