رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان یزد از ثبت نام اينترنتي دومين آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستي، فرش و... به صورت اينترنتي و هماهنگ كشوري در سال 1395 در استان خبر داد .

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان یزد از ثبت نام اينترنتي دومين آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستي، فرش و... به صورت اينترنتي و هماهنگ كشوري در سال 1395 در استان خبر داد .

         به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد:سعید پرویزی با اعلام اين خبر بیان داشت: ثبت نام دومین آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها ( صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) سال 1395 که در تاریخ 24تير ماه سال جاری به صورت اينترنتي و هماهنگ كشوري برگزار مي شود از 05-04-95 آغاز و تا ساعت 24:00، 13-04-95 ادامه خواهد یافت.

پرویزی درخصوص نحوه ثبت نام متقاضيان در بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) بيان داشت: داوطلبان می توانند تا 13-4-95 با مراجعه به سایتhttp://yazdtvto.ir ؛(منوی دسترسی سریع - ثبت نام آزمون ادواری)پس از خرید كارت اعتباري در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمايند.

وی با اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و...) بايستي پس از ثبت نام در آزمون از تاریخ 21-4-95 تا 23-4-95 با مراجعه به سایتhttp://yazdtvto.ir ؛(منوی دسترسی سریع – اعلام نتیجه و کارت آزمون) و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه کنند.

پرویزی با اشاره به تشكيل ستاد پاسخگويي آزمون سنجش مهارت گفت: در صورتي كه متقاضيان با مشکلی مواجه شوند،مي توانند با مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل نمایند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا