به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق با حضور در اداره ورزش و جوانان به بررسی مشکلات این اداره در حوزه ورزش و جوانان این شهرستان پرداخت.
فرماندار بافق در این بازدید رسالت اداره ورزش و جوانان را مهم ارزیابی کرد و بر ضرورت ایجاد بستر لازم و گسترش امر ورزش در بین آحاد جامعه تاکید نمود.

سید مهدی طلایی مقدم در ادامه با بیان اینکه شهرستان بافق امکانات ورزشی مناسبی در اختیار دارد گفت: شهرستان بافق دارای امکانات و فضای های ورزشی مناسبی می باشد که می بایست با مدیریت یکپارچه بتوان حداکثر بهره وری و استفاده بهینه از این فضاها صورت گیرد.

در ادامه این بازدید سمیه ایزدیان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره به بیان مسائل و مشکلات موجود در این اداره اعم از تکمیل سالن ۱۲۰۰ نفره ، آسفالت و بهسازی مجموعه تختی ، بازسازی زمین چمن و سکوی تماشاچیان ، بازسازی پیست دو میدانی ،تکمیل پیست موتورسواری و سوارکاری ،مشکلات مربوط به روشنایی مجموعه ، سرمایش و گرمایش سالنها و اماکن ورزشی و نبود اعتبارات کافی پرداخت و خواستارپیگیری در جهت رفع این مشکلات شد.
در پایان این بازدید فرماندار بافق بر لزوم توجه ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان یزد به این اداره تاکید و اعلام نمود: فرمانداری بافق آمادگی کامل دارد تا در سایه تعامل و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان در راستای رفع موانع و مشکلات حوزه ورزش و جوانان شهرستان گام بردارد.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا