نشست هم اندیشی با رویکرد امداد و نجات و برنامه‌های فرهنگی با حضور مسئولین جمعیت هلال احمر شهرستان یزد و دانشگاه فرهنگیان یزد و در جمع دانشجو معلمان پردیس خواهران و برادران این دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / محمد زارع سروی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت : کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه فرهنگیان یزد با بیش از سیصد نفر عضو در سامانه الکترونیکی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور یکی از کانون‌های موفق جمعیت هلال احمر می‌باشد که در مسابقات رفاقت مهر استانی سال 1394 نیز خوش درخشید.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: شرکت تعداد زیادی از اعضاء این کانون در دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه از نکات مثبتی است که قابل تقدیر است چرا که این دانشجو معلمان می‌توانند در آینده سفیرانی برای جمعیت هلال احمر در استان‌های مختلف کشورمان باشند که با قراردادن حس انسان دوستی و کمک به دیگران در سر لوحه کاری خود، این حس را به دانش آموزان نیز به خوبی منتقل نمایند.

زاری سروی  در خاتمه بیان داشت: در طی این نشست مراسم تکریم و معارفه دبیران کانون انجام و از روسای پردیس برادران و خواهران و همچنین تعدادی از دانشجویان با اهدای لوح، تقدیر گردید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا