مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان در جلسه بررسی عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان بر ضرورت تامین زیر ساخت ورزش در استان یزد تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان، در جلسه ای که روز گذشته به منظور بررسی عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با حضور دکتر خادم معاون حقوقی، پارلمانی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت، شریعتی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، مدیران باشگاهای و روسای هیئت های ورزشی استان برگزار گردید مهدی پیشکوهی پور مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان با اشاره به برخی از افتخارات این باشگاه همچون قهرمانی تیم دوچرخه سواری در آسیا و تورنمنت های بین المللی، قهرمانی چند دوره در لیگ دسته یک والیبال کشور، قهرمانی های تیم های پایه هندبال و شنا و واترپلو در مسابقات کشوری، از زیر ساخت و سخت افزار، پایه سازی و بومی گرایی و حضور موثر،موفق و ماندگار در ورزش حرفه ای کشور به عنوان مهمترین اهداف باشگاه پیشگامان نام برد و تامین زیر ساخت های لازم برای توسعه همه جانبه ورزش یزد را از مهمترین نیاز های امروز ورزش یزد دانست.

 وی افزود مدت هاست برای ایجاد مجتمع بزرگ فرهنگی ورزشی رفاهی تفریحی پیشگامان که عموم مردم و ورزشکاران بتوانند از آن استفاده کنند اعلام آمادگی کرده ایم و همچنان به انجام آن اصرار داریم. پیشکوهی پور در پایان خواستار مساعدت سازمان های مسوول جهت در اختیار قراردادن زمینی با کاربری ورزشی در شهر یزد شد. در ادامه دکتر امیررضا خادم معاون حقوقی، پارلمانی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان آمادگی این وزراتخانه را برای همکاری با باشگاه پیشگامان جهت ایجاد مجتمع بزرگ ورزشی استان یزد اعلام نمود. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا