طی حکمی از سوی آیت ا... آملی لاریجانی ، حجت الاسلام سید سعید شاهدی به عنوان رئیس دادگستری شهرستان بافق منصوب شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ در آیینی با حضور معاون قضایی دادگستری استان یزد، فرماندار و مسئولان شهرستان بافق رئیس جدید دادگستری این شهرستان معرفی شد.

معاون قضایی دادگستری استان یزد در این مراسم گفت: موضوع اقتدار دستگاه قضایی کشور با رعایت قانون و تعامل بین قضات و مسئولان انجام می شود و اقتدار به منزله قدرتی است که قانون گذار در اختیار دارد.

احمد بهمنی افزود: قانون برای همه افراد جامعه و حتی مسئولان به صورت یکسان اجرا و برخورد قضایی در چارچوب قانون صورت می گیرد.

وي تاكيد كرد : تأکید کرد : وظیفه ما در دستگاه قضایی ابتدا تبعیت از قانون و بعد از آن همراهی و تعامل سازنده و راهگشا و در خدمت مردم است.

فرماندار بافق نیز در این مراسم بیان کرد: لازمه توسعه و پیشرفت در هر منطقه عمدتا به آزدای، امنیت و سلامت آن مربوط می شود که به یکسری امکانات و اقدامات با اجرای قوانین و نظارت بر نحوه اجرای آن نیاز است.

سیدمهدی طلایی مقدم با اشاره به اینکه اجرای قوانین و نظارت بر آن بر عهده قوه های مقننه، قضاییه و مجریه است گفت: تعامل بین این سه قوه نقش مهمی در پیشرفت و توسعه شهرستان بافق داشته و شرایط کنونی این شهرستان خوب و ایده آل است.

در پایان این مراسم از رسول دمیری رئیس سابق دادگستری تقدیر و حجت الاسلام سید سعید شاهدی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان بافق منصوب شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا