امینی:آمده ایم که بعنوان عضو موثر و شهرتوسعه یافته ی استان یزد باقی بمانیم و حلقه ی موثر در زنجیره ی توسعه ی استان یزد باشیم.

به گزارش قاسمیان"یزد فردا: پس از سالها چشم انتظاری و بقول نایب رییس شورای شهر طبس نذرو نیازهای مردم دارالمومنین و پیگیریهای پسا انتخابات دکتر عبداله زاده امروز در دیدار نمایندگان و معتمدین مردم با استاندار یزد روزنه ی امیدی شد و استاندار یزد قول پیگیری خواست مردمی و رساندن ندای مردم به وزارت کشور و عدم مخالفت با نامه آن وزارت مبنی بر اعلام نظر بازگشت طبس به یزد را داد .

 جلسه ای در ساعت 12 امروز در دیدار استاندار و معاون سیاسی و مدیر کل حوزه استاندار با نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهرهای شهرستان و هیئات مذهبی،فرهنگیان،دانشگاهیان و دانشجویان ،کسبه و بازاریان ،کشاورزان وکارمندان دولت وبلاخص جانباز بزرگوار دفاع مقدس در محل استانداری یزد برگزار شد.

پس از قرائت کلام الله مجید جلسه با مدیریت مدرس دانشگاه جناب آقای امینی آغاز شد .

ایشان ضمن اشاره به پتانسیلهای طبس و ثروتهای خدادادی و همچنین مزایای این پتانسیلها برای یک استان وخدماتی که در سالهایی که با استان یزد انجام گرفته و همچنین خواست و پیگیریهای مردم برای بازگشت و مهمتر از همه  نظر رهبری در دیدار جانباز دفاع مقدس و در نهایت انتخابات پرشور اخیر توضیحاتی جامع ارائه دادند.

امینی پس از اشاره به زیرساختها گفت :آمده ایم که بعنوان عضو موثر و شهرتوسعه یافته ی استان یزد باقی بمانیم و حلقه ی موثر در زنجیره ی  توسعه ی استان یزد باشیم.

در ادامه آقایان عبدالرحیمی نایب رییس شورای شهر طبس و فرحبخش بعنوان نماینده هیئات مذهبی از شور و اشتیاق و خواست مردمی شهرستان برای بازگشت به یزد گفتند .

دوست حسینی بعنوان رأی اول انتخابات اسفند 94 طبس ضمن تشریح تبلیغات سه روزه ی ستاد انتخاباتی خود رأی خود را رأی به الحاق یزد دانست و پیگیری این خواست را از میرمحمدی خواستار شد .  

در نهایت استاندار یزد با تشکر از مردم قدرشناس طبس قول پیگیری خواست مردم و موافقت یزد مبنی بر بازگشت طبس داد .

میرمحمدی با اشاره به وصول خبر نظر رهبر معزز و معظم گفت در صورت تصمیمگیری هیئت دولت و همچنین وزارت کشور من با علاقه حاضر به خدمت رسانیم و همچنین با اشاره به ماههای شعبان و رمضان این ماهها را برای تزکیه نفس غنیمت شمرده و مردم را به در س گرفتن از فرایض این ماهها فراخواند .

پس از اتمام سخنان استاندار جنابان باقری و بخشی زاده از شورای شهر عشق آباد ضمن تشکر از وقتی که استاندار یزد داده بود قول پیگیری و حمل خبری خوش برای مردم شهرستان را صراحتا از وی خواستند و ایشان پاسخ دادند بنده با بازگشت طبس مخالفت نمیکنم.

در انتها هدیه ای به استاندار یزد تقدیم و با ختم صلوات بر محمد(ص) و آل محمد (ص) جلسه پایان یافت .

متعاقبا عکسهای جلسه و حاشیه های آن باشتراک خواهیم گذاشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا