رقابت‌های استانی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی با موضوعات فرهنگی و اجتماعی با كسب رتبه دوم توسط دانشجويان دانشگاه علم و هنر به كار خود پايان داد.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه علم و هنر، رقابت‌های استانی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی با موضوعات فرهنگی و اجتماعی با كسب رتبه دوم توسط دانشجويان دانشگاه علم و هنر به كار خود پايان داد.

رقابت‌های مرحله استانی ـ دانشگاهی پنجمین دوره مسابقات ملی دانشجویان ایران «نشان خواجه نصیرالدین طوسی» با حضور تیم‌های مناظره‌کننده‌ای از دانشگاه‌های استان در دانشگاه یزد آغاز شد. در این دوره از رقابت‌ها، در ۲۰ مناظره دانشجویی، ۲۶ تیم و در مجموع ۱۰۴ دانشجو از ۹ دانشگاه استان در موضوعات مختلف طی برنامه‌ریزی انجام شده با یکدیگر مناظره كردند و از سوی تیم داوری مسابقات امتیاز گرفتند.

 از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات به تقویت فرهنگ گفتمان و تفکر در بین دانشجویان، آموزش کار گروهی با تشکیل تیم‌های مناظره و آموزش برخی از مطالب و مسائل علمی به صورت جذاب و اثربخش، اشاره کرد.

"مهدی باصولی" رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد در آيین اختتامیه مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، مسابقات ملی مناظره دانشجویی را از جمله اقدامات شاخص این سازمان عنوان کرد و ادامه داد: جهاددانشگاهی یزد به لحاظ تیم‌های شرکت کننده جزو پنج واحد برتر این دوره از مسابقات در حال حاضر است.

گفتنی است؛ در طول برگزاری این دوره از مسابقات 28 مناظره برگزار شد و تیم‌های "سگا" از موسسه آموزش عالي امام جواد(ع)،‌ "روان اندیش" از دانشگاه علم و هنر و تیم "دانشگاه آزاد3" از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به ترتیب رتبه‌هاي اول تا سوم مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران را به خود اختصاص دادند.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا